Medische fiche

Hieronder vind je een stappenplan om succesvol de medische fiches in te vullen en in orde te brengen.

Eventuele vragen of problemen? Mail naar administratie@scoutsvlierbeek.be

Ga naar de groepsadministratie van Scouts & Gidsen Vlaanderen.

Meld je aan met je lidnummer of e-mailadres en zelf gekozen wachtwoord (gebruik de optie ‘wachtwoord vergeten?’ indien nodig) en ga verder naar stap 5

OF als dit de eerste keer is op de groepsadministratie moet je je eerst registreren, ga verder naar stap 3.

Vul de nodige gegevens in en klik op volgende. Doorloop eventuele verder stappen.

Het lidnummer vind je terug op de lidkaart van Scouts & Gidsen Vlaanderen en begint met de geboortedatum van het kind. Indien je het lidnummer niet terugvindt mag je altijd mailen naar administratie@scoutsvlierbeek.be

Meld je aan met het lidnummer of opgegeven e-mailadres en het opgegeven wachtwoord.

Klik op de optie ‘profiel’ of op je naam in de rechterbovenhoek. En vervolgens op de knop ‘individuele steekkaart’.

Vul de individuele steekkaart van het kind zo volledig mogelijk in. En vergeet zeker niet op het einde op de knop ‘opslaan’ te klikken.

Doe dit voor elk lid apart dat ingeschreven is.

Proficiat, jullie zijn in orde!