Lokalenverhuur

Huren van de lokalen is enkel mogelijk voor jeugdverenigingen en jeugdgroepen. De lokalen worden NIET verhuurd voor familiefeesten, buurtfeesten, groepen enkel 14+, inleefweek, leidingsweekends, studentenverenigingen en kampen.

Onze lokalen zijn gelegen in de Sneppenstraat 13 in Kessel-Lo, op ongeveer 5 km van het station van Leuven.
Met de bus (lijn 2 – Kessel-Lo Hulsberg – halte Pie De Nijper) geraak je gemakkelijk aan de lokalen.

De lokalen beschikken over een goed uitgeruste keuken, een sanitaire blok en 3 lokalen. Voor grote groepen kunnen nog 4 extra lokalen ter beschikking gesteld worden. Rondom het gebouw ligt een groot speelplein. De lokalen zijn gelegen in een woonzone, wat een aantal afspraken met zich meebrengt. Gelieve eerst het huurreglement en huurcontract door te nemen, vooraleer u contact opneemt om onze lokalen te huren.
Kijk alvast eerst de kalender na, zodat uw aanvraag niet reeds bezet is.